Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Tim Martens - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Zaltbommel, Nederland van Tim Martens - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje

Door: timmartens

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 November 2010 | Nederland, Zaltbommel

Dit is hem dan, mijn "dagboek" waar ik mijn belevingen tijdens mijn backpackers avontuur zal proberen te verwoorden.

Ik zit nu nog in ons koude kikkerlandje maar daar komt snel verandering in en de volgende keer zal ik wat plaatsen uit het hopelijk warme en zonnige Sydney.

Tot gauw en ik zal proberen te reageren op jullie berichtjes.

Hoop wat van jullie te horen.

  • 20 November 2010 - 09:04

    Cindy:

    Hey Tim,

    Hij doet het hoor! Ben echt niet jaloers op je of zo...

    Geniet!

    groetjes,

    Cindy

  • 29 November 2010 - 17:19

    Bob:

    Leuke openingsbladzijde

  • 01 December 2010 - 15:03

    Peter Janssen:

    Hoi,

    Nogmaals heel veel plezier en een mooie tijd toegewenst.

    Groetjes,

    Peter

  • 03 December 2010 - 15:35

    Jülf En Monique:

    Hoi Tim,
    Je timing is perfect om naar een warm land te gaan! Alvast een hele goede reis toegewenst enneh.....vergeet je zwembroek niet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaltbommel

australië 2010

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Perth & werken in Mingenew

04 Maart 2011

Tasmania, Melbourne, Sydney

19 Januari 2011

Deel 2 Great Ocean Road & Grampians

01 Januari 2011

Aanloop en kerst in Melbourne

19 December 2010

Melbourne deel 2
Tim

Dit komt nog wel

Actief sinds 18 Nov. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 9726

Voorgaande reizen:

04 December 2010 - 30 November -0001

australië 2010

Landen bezocht: