De reis naar Australie - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Tim Martens - WaarBenJij.nu De reis naar Australie - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Tim Martens - WaarBenJij.nu

De reis naar Australie

Door: timmartens

Blijf op de hoogte en volg Tim

05 December 2010 | Taiwan, Taipei

Na 2 uur vertraging op schiphol zijn we dan eindelijk naar bangkok gevlogen. Dit betekend 12 uur opgesloten in een 747-400.

Na geland te zijn in Bangkok hadden we 40 minuten om weer in te checken in het zelfde vliegtuig wat betekende dat we weer door de douane mochten. Het vreemde was dat sommige spullen die sommige op schiphol mee mochten nemen daar konden worden ingeleverd.
Hele raar, maar uiteindelijk mochten we allemaal weer het vliegtuig in voor nog eens 3,5 uur op naar Taipei waar ik op het moment in het hotel zit waar we om ongeveer 21.30 uur weer vertrekken naar de luchthaven voor de (voorlopig) laatste vlucht welke naar de eind bestemming gaat, namelijk Sydney.

Nou ik ga nog even rusten en het volgende berichtje zal ik vanuit Australie schrijven.

• 05 December 2010 - 10:43

Bob & Lijdia:

Leuk dat je ff de tijd hebt genomen voor een kort verslag. Hebben in gedachte meegevlogen, maar met al dat tijdsverschil is het toch lastig (Zbm 05/12 11:45 uur).
    Goede reis en hou je taai.

• 06 December 2010 - 19:24

Kelly:

Hey!
    Ik dacht: ff checken of er al een berichtje op staat... En jawel hoor!!! Hoop snel meer nieuws te lezen!
    Liefs Kelly

• 06 December 2010 - 19:35

Hallo Tim:

Een geweldige reis toegewenst.