2de deel van de reis naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Martens - WaarBenJij.nu 2de deel van de reis naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Martens - WaarBenJij.nu

2de deel van de reis naar Australie

Door: timmartens

Blijf op de hoogte en volg Tim

07 December 2010 | Australië, Sydney

nou het was me een lange 9 uur vanaf Taipei naar sydney. Vooral de laatste 3 uur waren erg zwaar aangezien ik nog steeds niet echt een fatsoenlijke nachtrust had gehad.
ook in Taipei heb ik niet kunnen slapen aangezien de tijd zeer beperkt was en ik geen wekker bij me had leek het me verstandiger om wakker te blijven. Deze beslissing zou nog een zwaar gevolg hebben.

Uiteindelijk in Sydney aangekomen zijn we op gepikt en zij we naar een foto spot gereden om de eerste foto's van de Habour bridge en opera house te maken. Hierna zijn we door gereden naar het hostel.

aangekomen in het hostel hebben ons geinstaleerd en hebben we alle papieren die nodig zijn voor een bank rekening en Medicare ingevuld wat met mijn vermoeidheid al een hele opgave was.

Na al het papierwerk weer naar het hostel en douche omkleden en uit eten. Na het eten snel terug naar het hostel voor een wel verdiende nachtrust na 48 uur op de been te zijn geweest.

Mijn australisch telefoonnummer is

+61404810109

En let wel even op de tijd wanneer je belt want het is hier 10 uur later.

de groeten en tot mijn vlogende berichtje.


  • 07 December 2010 - 08:52

    Diego:

    Heej Tim,

    leuke reisvriendinnen!!

  • 09 December 2010 - 10:59

    Bert:

    Hoj Tim,
    Leuk om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Hir heeft het net gehageld en het is steenkoud in Nederland.
    Groet en tot een volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

australië 2010

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2011

Perth & werken in Mingenew

04 Maart 2011

Tasmania, Melbourne, Sydney

19 Januari 2011

Deel 2 Great Ocean Road & Grampians

01 Januari 2011

Aanloop en kerst in Melbourne

19 December 2010

Melbourne deel 2
Tim

Dit komt nog wel

Actief sinds 18 Nov. 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 9730

Voorgaande reizen:

04 December 2010 - 30 November -0001

australië 2010

Landen bezocht: