2de deel van de reis naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Martens - WaarBenJij.nu 2de deel van de reis naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Martens - WaarBenJij.nu

2de deel van de reis naar Australie

Door: timmartens

Blijf op de hoogte en volg Tim

07 December 2010 | Australië, Sydney

nou het was me een lange 9 uur vanaf Taipei naar sydney. Vooral de laatste 3 uur waren erg zwaar aangezien ik nog steeds niet echt een fatsoenlijke nachtrust had gehad.
ook in Taipei heb ik niet kunnen slapen aangezien de tijd zeer beperkt was en ik geen wekker bij me had leek het me verstandiger om wakker te blijven. Deze beslissing zou nog een zwaar gevolg hebben.

Uiteindelijk in Sydney aangekomen zijn we op gepikt en zij we naar een foto spot gereden om de eerste foto's van de Habour bridge en opera house te maken. Hierna zijn we door gereden naar het hostel.

aangekomen in het hostel hebben ons geinstaleerd en hebben we alle papieren die nodig zijn voor een bank rekening en Medicare ingevuld wat met mijn vermoeidheid al een hele opgave was.

Na al het papierwerk weer naar het hostel en douche omkleden en uit eten. Na het eten snel terug naar het hostel voor een wel verdiende nachtrust na 48 uur op de been te zijn geweest.

Mijn australisch telefoonnummer is

+61404810109

En let wel even op de tijd wanneer je belt want het is hier 10 uur later.

de groeten en tot mijn vlogende berichtje.

• 07 December 2010 - 08:52

Diego:

Heej Tim,

leuke reisvriendinnen!!

• 09 December 2010 - 10:59

Bert:

Hoj Tim,
    Leuk om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Hir heeft het net gehageld en het is steenkoud in Nederland.
    Groet en tot een volgende keer